dimecres, 30 de desembre del 2009

Retorn a Brideshead









Aquests dies de festes els he aprofitat per fer quilòmetres i retornar als meus "Brideshead" particulars. És bó el tenir  llocs al quals retornar de tant en tant. Els tinc a la muntanya, per uns motius molt concrets, i també  al costat de  la mar, per d'altres.   Vaig tenir inclús la possibilitat de poder instal.lar-me a viure definitivament a un d'aquests llocs als quals hi retorno constantment. Finalment no ho vaig fer per diferents qüestions. I el fet de no poder retornar va ser una d'elles.







Una vegada instal.lat en un lloc vas habitualitzant les sensacions que abans se't despertaven a l'arribar. Els carrers, l'aire, les gents són els mateixos, però el plaer del retrobament queda anoerrat per la rutina del dia a dia.


No descarto el canviar d'aires d'aqui un temps i viure definitivament al costat del mar, en un poblet blanc i atramuntanat, com les seves gents. Ara per ara, quan hi retorno, - i ho faig sovint -  em trobo com a casa. I sempre descobreixo racons nous en aquesta casa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostres, si que fas quilòmetres en pocs dies!

Bon any.